Autobazar Arho recenze vozidel
Rozumím
Používáním web autobazaru ARHO souhlasíte s tím, že k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a cílení reklam používáme soubory cookie.

Autobazar Arho recenze vozidel Logo Autobazar ARHO


Hyundai Trajet 2000 – 2006

Vloženo: 17.02.2012 Změna: 19.11.2012 15:10 Diskuze: 0

Korejské MPV Hyundai Trajet nepatří k nejrozšířenějším. Na trhu ojetin zaujme příznivou cenou a možností přepravy až sedmi cestujících. Odstranění některých závad ale přijde draho. Podzimní frankfurtský autosalon 1999 přinesl celou řadu novinek. Jednnou z nich byl i Hyundai Trajet, který se hned následující rok začal prodávat.

Nabídka podobných vozů

V nabídce našeho autobazaru se auto této značky nenachází.
Prosíme kontaktujte prodejce.

Na trh přišel v pěti a sedmimístném provedení, jedním zážehovým čtyřválcem, jedním šestiválcem a turbodieselem CRDi se vstřikováním systémem common rail. Výrobce automobil dodával s pětistupňovou manuální nebo čtyřstupňovou automatickou převodovkou. V roce 2001 byl upraven výkon benzinových pohonných jednotek. O tři roky později prošel model Trajet faceliftem. V roce 2006 došlo k vyřazení turbodieselu z nabídky a prostorné „em-pé-véčko“ se přestalo na evropském trhu prodávat. Bariérovým testem Euro NCAP prošel Hyundai Trajet v roce 2003. Za bezpečnost posádky při nárazu dostal tři hvězdičky z pěti možných, ohleduplnost k chodcům byla hodnocena jednou hvězdou z maximálních čtyř. Bezpečnost dětí cestujících v autosedačkách se tehdy ještě samostatně nehodnotila. Mezi ojetými MPV vládnou evropské modely. Nejžádanější je Renault Scénic, dobře si stojí také Opel Zafira, Citroën Xsara Picasso či velice prostorný Renault Espace. Automobily mimoevropských značek se tolik neprosazují. Hyundai Trajet láká především příznivou cenou. Sedmimístný vůz z roku 2000 lze náš autobazar prodává už za částky okolo 100 000 korun.

Hodnocení autobazaru

Klady: Vnitřní prostornost, skvělá variabilita interiéru, až sedm míst, příznivá spotřeba dieselu, pohodlné odpružení, nízké ceny ojetin. Zápory: Méně vozů na trhu ojetin, horší pověst, levně působící plasty uvnitř automobilu, slabší odhlučnění podvoozku.​