Kategorie recenzí

Škoda Roomster od 2006

Vloženo: 12.02.2012 | Změna: 19.11.2012 14:39 | Diskuze: 0

Roomster uvedla mladoboleslavská automobilka na trh v roce 2006. V polovině roku se do prodeje dostala i jeho užitková verze Praktik s nákladovým prostorem o objemu 1900 litrů. Následně bylo představeno provedení Roomster Scout se vzhledem odvolávajícím se na populární vozy třídy SUV.

Nabídka podobných vozů

Škoda Fabia

Škoda Fabia

169.000 Kč
Škoda Fabia

Škoda Fabia

115.000 Kč
Škoda Roomster

Škoda Roomster

129.000 Kč
Škoda Octavia

Škoda Octavia

75.000 Kč
Škoda Fabia

Škoda Fabia

269.000 Kč
Škoda Fabia

Škoda Fabia

119.000 Kč
Škoda Octavia

Škoda Octavia

139.000 Kč
Škoda Octavia

Škoda Octavia

109.000 Kč

Bariérovou zkouškou Euro NCAP prošel Roomster v roce 2006 a to rovnou dvakrát. Na poprvé se totiž přišlo na problém s kabely. Jejich porušením došlo k opožděné aktivaci airbagů. Automobilka vůz upravila a ten získal plný počet, tedy pět hvězdiček. Jde tedy o první pětihvězdičkovou škodovku. Interiér nabídne dostatek místa cestujícím vpředu a opravdu hodně prostoru pro nohy pasažérů na zadních sedadlech. Na šířku ale vůz zase až takový prostor nenabídne, což pocítí trojice cestujících vzadu v oblasti ramen. Dva lidé se zde však budou mít velmi dobře. Jednotlivé sedačky lze samostatně posouvat, případně vyjmout. Zavavadelník nabídne v závislosti na poloze sedadel objem 450 až 530 litrů. Díky rozměrným pátým dveřím je skvěle přístupný.

Palubní deska vozu se liší podle výbavy. Základní z tvrdého plastu a bez uzavíratelné schránky před spolujezdcem rozhodně nikoho neoslní. Sedačky má Roomster pohodlné a totéž platí pro odpružení. Nerovnosti vůz tlumí velmi zdatně. Měkčí naladění podvozku si však vybírá daň v podobě větších náklonů karoserie v zatáčkách. Zvolenou jízdní stoupu však auto drží nad očekávání dobře.

Z pohonných jednotek nedoporučujeme základní tříválcovou dvanáctistovku (51 kW). Do kultivovanosti má daleko a temperament ji opouští, už když přistoupí do vozu třetí cestující. Navíc na dálnici spotřeba roste nečekaně rychle. Výhrady máme i k tříválcovým turbodieselům TDI o objemu 1,4 litru a výkonu 51 či 59 kW. Zvukový projev je otřesný a to zejména zvenku. Uvnitř vozu zní agregát o něco lépe. Vibrace pohonné jednotky jsou znatelně větší než by bylo ideální. Rozhodně lepší volbu představuje motor 1.9 TDI/77 kW.

Časté závady

Nezřídka se vyskytují vůle v táhlech stabilizátoru, setkat se můžete s vytlučenými čepy přední nápravy a korozí výfukového systému. Turbodiesely častěji trápí váhy vzduchu. Vznětové agregáty o výkonech 59 a 77 kW se dodávají i v provedení s filtreem pevných částic, s ním však mohou nastat potíže.


Rychlá volba

Recenze vozidel

Nové modely Audi
Audi potvrdilo příchod modelů A1, Q5 Hybrid a A7 v roce 2010 Německá

Citroën C3 Picasso 1.6 HDi
C3 Picasso si zachovává kompaktní délku hatchbacků segmentu B, která jen

Citroën C3 od 2001
Citroën představil svůj nový malý vůz na podzim 2001. Cé-trojka se nestala

Peugeot 206+ 1,4
Není pochyb o tom, že je dvěstěšestka nejúspěšnějším modelem své značky v

Recenze vozů »

Zajímavé odkazy

Partneři

Partner Suzuki Ters

Autobazar, autobazar Praha, ojetá auta, prodej aut, výkup aut, dovoz aut, leasing, pojištění. Náš autobazar si od svého vzniku v roce 1994 vybudoval širokou síť stálých zákazníků. Neustále zlepšujeme, doplňujeme a zkvalitňujeme naše služby abychom patřily mezi autobazary k nejlepším. Kvalitní ojeté vozy za skvělé ceny, zajímavé akční slevy, individuální přístup k zákazníkovi.

Úvodní stránka |  Prodej aut |  Výkup aut |  Kontakty |  Partneři | Administrace
Autobazar ARHO © 2012. Změna údajů vyhrazena.