Autobazar Arho recenze vozidel Autobazar ARHO


Všechny články v kategorii "Peugeot"

Peugeot 5008 1.6 THP - 2009 Vloženo: 21.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:22 Diskuze: 0

Peugeot potřeboval nutně nasadit proti silné konkurenci v podobě Renaultu Scenic, Fordu S-Max a Opelu Zafira moderní a kvalitní MPV. Model 5008 se představil v polovině roku 2009 a jedná se o první Peugeot, který upouští od designu připomínajícího "žabí hubu" a vrací se k normálně vypadajícím liniím. Francouzi se prý při návrhu inspirovali u rychlovlaku TGV a také vám neunikne jistá podobnost s příbuzným Citroënem C4 Picasso. Kromě nového směru designu slibuje Peugeot i zlepšení jízdních vlastností, vyšší kvalitu a propracovanější ergonomii.

Peugeot 5008 1.6 THP Vloženo: 21.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:22 Diskuze: 0

Peugeot potřeboval nutně nasadit proti silné konkurenci v podobě Renaultu Scenic, Fordu S-Max a Opelu Zafira moderní a kvalitní MPV. Model 5008 se představil v polovině roku 2009 a jedná se o první Peugeot, který opouští od designu s roztlemenou žabbí hubou a vrací se k normálně vypadajícím liniím. Francouzi se prý při návrhu inspirovali u rychlovlaku TGV a také vám neunikne jistá podobnost s příbuzným Citroenem C4 Picasso. Kromě nového směru designu slibuje Peugeot i zlepšení jízdních vlastností, vyšší kvalitu a propracovanější ergonomii.

Peugeot 407 (od 2004) Vloženo: 21.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:22 Diskuze: 0

Model 407 představila automobilka Peugeot v roce 2004 v provedení sedan a kombi pod označením SW. Na trh vůz vstoupil s trojicí zážehových čtyřválců, jedním šestiválcem a jedním turbodieselem 2.0 HDI. Následující rok dostal i přeplňovaný vznětovvý agregát 1.6 HDI na jehož vývoji spolupracoval koncern PSA Peugeot Citroën s automobilkou Ford. Současně se však objevila také větší „há-dé-íčka“ o objemech 2,2 a 2,7 litru (šestiválec). Rok 2006 přinesl odvozené kupé, pod jehož kapotu se dostaly dva zážehové a jeden vznětový motor.

Peugeot 406 1995 – 2004 Vloženo: 21.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:22 Diskuze: 0

Čtyřistašestka byla uvedena na trh v roce 1995. Jako první se začal prodávat sedan a to z počátku jen s dvojicí motorů 1.8 16V a 2.0 16V. Již následující rok ale došlo k rozšíření nabídky pohonných jednotek o dalších pět agregátů. Kombi pod označčením Break dostalo slovo v roce 1997. Sportovněji založené řidiče ale oslovila spíše verze Coupé která nese rukopis světoznámého designérského studia Pininfarina. Pod jeho kapotou se ihned usídlil třílitrový šestiválec.

Peugeot 307 2.0 HDI - 2001 Vloženo: 21.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:22 Diskuze: 0

V označování svým modelů a jejich nástupců francouzská automobilka Peugeot nedělá zbytečně žádné složitosti a tak i ti méně znalí automobilového dění pochopí, že když se představil nový Peugeot 307, bude se zřejmě jednat o nástupce modelu 306. A je ttomu skutečně tak. Poněkud více složité by však bylo, pokud by někdo chtěl od vzhledu 307 odvodit přibližný vzhled jeho předchůdce. To by asi dost dobře nešlo, protože nový model 307 je zcela někde jinde.

Peugeot 306 (1993 – 2002) Vloženo: 21.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:22 Diskuze: 0

Model 306 byl uveden s karoserií tří a pětidveřový hatchback v roce 1993. Následující rok se představil sedan a kabriolet. Na trh se dostal také sportovněji laděný hatchback XSi s motorem 2.0/90 kW a silnější provedení S16 s agregátem 2.0 16V/1200 kW. V roce 1996 dostala varianta S16 šestistupňovou převodovku. Rok 1997 přinesl facelift a také dlouho očekávané kombi pod označením Break. O další dva roky později se pod kapotu vozu dostal turbodiesel 2.0 HDI se vstřikováním systémem common rail. Výroba hatchbacku byla ukončena v roce 2001.

Peugeot 206+ 1,4 Vloženo: 21.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:21 Diskuze: 0

Není pochyb o tom, že je dvěstěšestka nejúspěšnějším modelem své značky v dosavadní historii. To znamená, že překonala i model 205 a to už je opravdu co říct. Zlí jazykové by sice mohli prohlásit něco o tom, že s dvanácti křížky na krku není divu, ale určitě si sami vzpomenete, jakou hysterii zejména mezi ženskou částí populace vyvolaly jeho krásné tvary hned od počátku. Takže zatímco se vedle tohoto bestselleru pral o své místo na výsluní jeho nástupce 207, dvěstěšestka se stále těšila značnému zájmu. Vloni došlo k jejímu poměrně výraznému faceliftu, jenž sjednotil vzhled s ostatními modely řady, autíčku to ale po vizuální stránce rozhodně neprospělo.