Autobazar Arho recenze vozidel Autobazar ARHO


Všechny články v kategorii "Volvo"

Volvo XC60 3.2 AWD Vloženo: 23.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:30 Diskuze: 0

Volvo XC90 je veliké. Na silnici pohodlné a konejšivé. A přesně takhle by se velká SUV měla chovat. SUV jsou přeci rodinná auta. Takže s ním závodit nemůže chtít nikdo, kdo je při smyslech. A i kdyby chtěl, radost z toho mít nebude. Proč? Protože velkké SUV je příliš těžké. Má těžiště na špatném místě a je nemotorné. Volvo ale představilo moderní, menší model XC60. Už na první pohled vypadá pěkně a přitom je i dost veliké. Vlastně skoro tak, jako dosluhující XC90. Ano. V porovnání s ní je dokonce stejně široké . A jen o 17 cm kratší. V kufru sice nenajdete tolik místa, abyste s ním přestěhovali svůj byt na jeden zátah, ale ve všem ostatním vás XC 60 uhrane. Protože ho vyrobili ti, co se specializují právě na rodinná auta.

Volvo S60 2000-2009 Vloženo: 23.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:30 Diskuze: 0

V roce 2000 přišlo Volvo s novou řadou S60, která se měla utkat se zavedenými německými sedany. Každý začátek je těžký a platilo to i pro Volvo. Velké modely směřovala švédská automobilka spíše na postarší usedlou klientelu, malé sedany a kombi, kterré v té době měly ještě základ v japonském Mitsubishi Carisma, nebyly natolik „švédské“, aby mohly vůbec prémiový segment trhu oslovit. První „čtyřdveřové kupé“ na hlavní trzích nedopadlo zle, ale na opravdový průlom modelové řady se teprve čeká.

Volvo S40/V40 (1995 – 2004) Vloženo: 23.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:30 Diskuze: 0

Švédská automobilka Volvo nasadila do prodeje sedan S40 a kombi V40 v roce 1995. Z počátku se automobil nabízel s dvojicí zážehových a jedním vznětovým motorem, který stejně jako později uvedené dieselové jednotky pochází od francouzského Renaultu. Automobil se vyráběl v nizozemském závodě spolu s Mitsubishi Carisma. Právě podvozek tohoto vozu posloužil jako základ pro volvo.

Volvo C30 Vloženo: 23.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:29 Diskuze: 0

Švédská automobilka Volvo vstupuje po několika letech do segmentu kompaktních hatchbacků. V 70. letech ji v této třídě zastupoval model 1800 ES, od roku 1986 do první poloviny devadesátých let pak Volvo 480 ES. Aktuálním modelem C30 nejde automobilkaa „po krku“ rozšířeným masovkám typu Renault Mégane, ale hodlá pořádně zatopit Alfě Romeo 147, Audi A3 a BMW řady 1. Design vozu působí svěžím a dynamickým dojmem. Příď vozu se nese v tradičním duchu značky: úzké přední světlomety, klasicky pojatá maska a šípovitá kapota.