Autobazar Arho recenze vozidel Autobazar ARHO


Raději ojeté z menšího autobazaru

Vloženo: 02.04.2019 Změna: 02.04.2019 10:08 Diskuze: 0

Jistě se najde mnoho lidí s názorem, že nejlepší auto je nové auto, ale je tomu skutečně tak. Pokud někdo preferuje vůni nového a chce si dopřát ten pocit, tak asi nemá cenu moc argumentovat. Pokud je pro vás racionální stránka také důležitá, tak si přečtěte několik bodů, proč ojeté auto místo nového. Samozřejmě se ojetiny tvoří z aut nových, které také někdo musí kupovat, ale dnes se zaměříme na ty bazarové.

1. Spolehlivost zajetých aut

Tento bod berte s rezervou, ale zajeté auto opravdu může být spolehlivější než úplně nové. Často je majitel nového vozu postaven před úkol vyřešit všechny neduhy, které neodhalila výstupní kontrola automobilky. Závady jsou odstraňovány v rámci záruky, to ano, ale i tak musíte investovat svůj čas vše řešit.

2. Propad ceny nového vozu

Cena nového vozidla klesá ihned po jeho koupi a v prvních dvou letech nejrychleji. Tento argument je asi nejsilnější ze všech. Vždyť jde přeci jenom o vaše peníze. Finančně se rozhodně vyplatí koupit ojeté auto místo nového. Závratné snížení ceny vozidla nezbrzdí ani případná přiměřená investice do mimořádné opravy.

3. Ekologie ojetin

Ekologický aspekt, který řeší zda kupovat opakovaně nové věci, ikdyž ty starší stále dobře fungují. Lidé, kteří kupují ojetiny se tak chovají mnohem více šetrněji k přírodě.

4. Zdravější vzduch v ojetinách

Zdravotní aspekt, který je dnes úplně opomíjený. V prvních měsících se do interiéru vozidla vypařuje zdaleka nejvíc škodlivých látek použitých při samotné výrobě vozidla, především výrobě měkčených plastů, jako jsou bisfenol A a ftaláty.

5. Levnější pravidelní servisní prohlídky

Náklady na pravidelný servis jsou u ojetin stejné nebo nižší. Je to způsobeno politikou automobilek, kdy se vám nabídnutá sleva skrytě promítne do ceny pozdějších povinných servisních prohlídek včetně mnohem dražších náhradních dílů a přípravků. Případné úspory pak můžete věnovat do mimořádných oprav, pokud se ovšem tato potřeba objeví.

6. Jsme otroci nových věcí?

Psychologický aspekt. Při koupi ojetiny se nestáváte tak moc otrokem věcí, nevadí vám tak moc, že vaše auto někdo odřel u obchoďáku, nedal přednost na křižovatce, poškrábané auto od vandalů, očůrávané disky kol od sousedovic mazlíčků atd.

7. Záruky ojetých vozů

Výrobce poskytuje zákonnou dvouletou záruční dobu, po této době přichází často záruka smluvní podmíněná pravidelným servisem ve značkových autoservisech. Záruka je vždy s otazníkem, zákazník si myslí, že záruka platí na vše, což ale většinou naprosto neplatí. Mnoho lidí neví, že si u ojetých vozů mohou přikoupit záruku na ty díly které jsou nejdražší a jejich porucha by mohla nejednomu řidiči způsobit mnoho vrásek na čele.

Proč zkusit výkup a prodej v menším autobazaru místo těch obrovských.

 

1. Osobní přístup

To je zřejmě největší výhoda. Komunikujete s někým, kdo není jen anonymní zaměstnanec, jeden ze sta, pro kterého je největší a často jediná motivace prodat za každou cenu. V malém autobazaru jsou zaměstnanci mnohem více zainteresováni do samotného chodu a úspěchu bazaru a často vám může vozy nabízet samotný majitel.

2. Reputace

Malý bazar nemá milióny korun na reklamu a své chyby nepřekryje investicí do marketingu. Musí si držet jméno a lákat zákazníky, kteří se budou vracet a doporučovat bazar svým známým. Dobré jméno a reputace je to nejdůležitější, co relativně malý bazar má.

3. Ověřené vozy

To je reklamní slogan mnoha velkých hráčů na trhu, ale upřímně většina autobazarů své vozy prověřuje standardními metodami.

4. Slevy

Slevy jako fenomén a lákadlo pro šetřílky. Ve skutečnosti není nikdy sleva slevou. Nikdo nechce část svého výdělku věnovat někomu jinému. To co získáte na slevě, bývá skryté v jiném poplatku, například v extrémně vysokých úrocích půjček. Velmi dobrou známkou autobazaru jsou ceny bez slev a bez skrytých poplatků. Ceny prostě platí pro všechny.

5. Autobazar není pojišťovna ani banka

Ano pro autobazar je část zisku z uzavírání půjček a pojištění také důležitý příjem, ale běžná praxe velkých autobazarů napovídá, že se to zvrhlo v nelítostný souboj mezi zákazníkem a autobazarem, který zákazník samozřejmě nemůže vyhrát. Psychologické a nátlakové metody jsou tak propracované, že si zákazník v tom lepším případě až druhý den uvědomí, co všechno zaplatil nebo zaplatí.