Autobazar Arho recenze vozidel
Rozumím
Na našem webu používáme cookies.

Autobazar Arho recenze vozidel Logo Autobazar ARHO


Všechny články v kategorii "Mazda"

Mazda Premacy 1998-2005 Vloženo: 19.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:15 Diskuze: 0

Mazda představila svůj minivan Premacy (název byl odvozen z anglického výrazu supremacy - primát, prvenství, převaha) v roce 1998, u nás se začala prodávat na počátku roku 1999. Premacy byla na trh uvedena se zážehovou šestnáctiventilovou osmnáctistoovkou o výkonech 74 kW a 84 kW. Tu doplňoval vznětový dvoulitr DiTD, pochopitelně s přeplňováním, který dával 74 kW. Ač byl tehdy už na vzestupu moderní systém common rail, vznětová pohonná jednotka z vlastního vývoje byla vybavena přímým vstřikováním pomocí rotačního čerpadla.

Mazda 626 (1997 - 2002) Vloženo: 19.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:14 Diskuze: 0

Mazda 626 s interním označením GF byla představena v roce 1997. Na trh dorazila pouze se zážehovými motory. Příznivci nafty si tak museli počkat. Sedan a liftback doplnilo o rok později kombi. Zároveň se nastěhoval pod kapotu nový přeplňovaný vzněětový motor 2.0 DiTD s přímým vstřikováním paliva rotačním čerpadlem. Faceliftem a modernizací prošla Mazda 626 v roce 2000. Současně došlo k navýšení výkonu pohonné jednotky 1.8 16V na 74 kW. Tato úprava nejslabšímu agregátu velice prospěla.

Mazda 6 2.3i (2002) Vloženo: 19.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:14 Diskuze: 0

Když se na začátku léta 2002 objevila na trhu nová Mazda 6, nikdo nevěřil tomu, že to vůbec může být dílo japonské automobilky. Na neuvěřitelný design ve stylu automobilkou pojmenovaném Zoom – Zoom se nedalo vynadívat. Ovšem moderní technika skrývajíící se pod krásným kabátem nebyla také k zahození. Nejsilnější u nás prodávaný motor 2.3 litru a lehce upravená verze Sport nás tedy velice lákala k testování. Designově je Mazda 6 klenotem, který bude hodně dlouho hledat přemožitele.

Mazda 3 (2003 - 2008) Vloženo: 19.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:14 Diskuze: 0

Pětidveřový hatchback a sedan Mazda 3 japonská automobilka uvedla v roce 2003. Zpočátku vůz dostal tři zážehové šestnáctiventilové motory. Následující rok rozšířil nabídku turbodiesel 1.6 MZ-CD/80 kW vyvinutý koncernem PSA Peugeot Citroën a automobillkou Ford, pod jejíž křídla Mazda patří. V roce 2005 se do vozu začal montovat i slabší přeplňovaný vznětový agregát 1.6 MZ-CD o výkonu 66 kW, který má stejný původ jako o rok dříve uvedená jednotka.