Autobazar Arho recenze vozidel Autobazar ARHO


Všechny články v kategorii "Hyundai"

Hyundai Trajet 2000 – 2006 Vloženo: 17.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:10 Diskuze: 0

Korejské MPV Hyundai Trajet nepatří k nejrozšířenějším. Na trhu ojetin zaujme příznivou cenou a možností přepravy až sedmi cestujících. Odstranění některých závad ale přijde draho. Podzimní frankfurtský autosalon 1999 přinesl celou řadu novinek. Jednnou z nich byl i Hyundai Trajet, který se hned následující rok začal prodávat.

Hyundai Terracan Vloženo: 17.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:09 Diskuze: 0

Hyundai Terracan navázal v roce 2001 na svého předchůdce Hyundai Galloper. Ten zase konstrukcí vycházel z Mitsubishi Pajero. Svými rozměry se Terracan řadí mezi větší SUV, lépe řečeno mezi vozy s koncepcí klasického off roadu. Využívá se však obvyklee víc pro jízdu po silnici než v terénu. Příbuznost s kategorií SUV potvrzuje Terracan zejména v interiéru. Disponuje velkorysým prostorem pro všech 5 členů posádky, sedadla má široká a velmi pohodlná. Palubní deska je kvalitně slícovaná a ani při průjezdu terénem nic nevrže či nedrnčí.

Hyundai Sonata 2.4i (2005) Vloženo: 17.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:09 Diskuze: 0

Již pátá generace modelu Sonata patřícího do vyšší střední třídy přináší na náš automobilový trh poměrně zajímavou alternativu luxusního vozu za rozumné peníze. Oproti svým předchůdcům se korejským designérům podařilo stvořit vůz vzhledově vyhovujícíí evropským měřítkům a zákazníkům a díky asijské cenové politice se z něj stal velký konkurent německým BMW, Audi a VW. Jak jsem již zmínil teprve na pátý pokus se Hyundaii podařilo najít ten správný decentní avšak líbivý vzhled pro svoji vlajkovou loď.

Hyundai Santa Fe (2000 – 2006) Vloženo: 17.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:09 Diskuze: 0

Automobilka Hyundai uvedla model Santa Fe v roce 2000. Do prodeje se vůz dostal nejprve s trojicí zážehových motorů, nejslabší z nich byl dvoulitr o výkonu 99 kW, který se však do ČR nedovážel. O rok později se motoristé dočkali rozšíření nabídky o turbodiesel CRDi se vstřikováním common rail. Jeho první verze pracuje s výkonem 83 kW, ale od roku 2002 výrobce nabízel i provedení CRDi-VGT s proměnnou geometrií lopatek turba a výkonem 92 kW. Rok 2005 přinesl drobnou úpravu vzhledu. Následující rok byl automobil nahrazen druhou generací.

Hyundai ix55 3.0 V6 CRDi 4x4 Vloženo: 17.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:09 Diskuze: 0

Když chcete velké dieselové SUV do milionu, které uveze sedm lidí a má minimálně šestiválec, nemáte na trhu moc z čeho vybírat. Hyundai má ale možná řešení, které se jmenuje ix55 3.0 CRDI. K testu sice dorazila nejluxusnější verze Premium, která pomyyslný milion překročí v ceníku o 9 900 korun, ale tohle auto můžete mít od 899 900 korun. Hodnotit Hyundai ix55 po stránce designu není moc jednoduché, protože rozděluje společnost na dva tábory. Já nechám konečný verdikt "líbí/nelíbí" na vás a budu se snažit odhalit, v čem je tohle velké SUV zajímavé a atraktivní.​

Hyundai ix55 3.0 CRDi Style Vloženo: 16.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:09 Diskuze: 0

Model ix55 budí pozornost svými vnějšími rozměry, na délku totiž měří 4,84 m, tedy skoro jako BMW X5. Vizuálně byste ho ale klidně zařadili po bok 5,09 m dlouhé Q7, která je v tomto segmentu největší. Celkový design ix55 je podivně korejský, hlavně ččelní partie působí nevýrazně. Zato uvnitř se nám vůz opravdu zamlouval.

Hyundai Getz 1.3i - 2002 Vloženo: 16.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:09 Diskuze: 0

Korejská automobilka Hyundai zaútočila svým novým modelem pojmenovaným Getz na třídu malých vozů a vnáší do ní opět náznak zajímavého spojení malého vozu s prvky MPV. Má to pozitivní vliv především na vnitřní prostor, zvláště pak na prostor nad hlavaami cestujících. To, že si Hyundai od Getze hodně slibuje, bylo jasné hned na začátku uvedení na trh. Avšak její očekávání se splnila dřív než si vůbec mohla myslet a Getz získal třetí místo v novinářské anketě Auto roku 2003.

Hyundai Accent 2000 – 2006 Vloženo: 16.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:09 Diskuze: 0

Druhá generace Hyundaie Accent přišla na trh v roce 2000. K motoristům se automobil dostal v provedení sedan a liftback. V nabídce se objevily tři zážehové motory, turbodiesel chyběl. To se však změnilo po faceliftu v roce 2003. Výrobce totiž začaal do Accentu montovat tříválcový turbodiesel 1.5 CRDi. Současně benzinovou šestnáctiventilovou patnáctistovku nahradila šestnáctistovka taktéž se šestnáctiventilovou technikou. Ještě v roce 2003 se přestal do České republiky sedan dovážet. Naši motoristé už mohli kupovat pouze praktičtější liftbacky, o které zde byl už dříve výrazně větší zájem.