Autobazar Arho recenze vozidel Autobazar ARHO


Všechny kategorie

Suzuki Swift Vloženo: 22.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:26 Diskuze: 0

Japonská automobilka Suzuki se rozhodla nahradit již notně přesluhující model Swift a v roce 2005 představila druhou generaci populárního malého vozu pro mladé a seniory. S druhou generací však toto úvodní seznámení neplatí. Nový nekonformní design aa zcela přepracovaný interiér tak nový Swift přisuzuje spíše roli společníka mladým a nevázaným řidičům, ve kterých jeho vzhled vzbuzuje touhu. Výrazný a dravý, tak by se nechal charakterizovat design nového Swiftu.

Suzuki Ignis (od 2003) Vloženo: 22.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:25 Diskuze: 0

Japonská automobilka Suzuki uvedla pětidveřový model Ignis druhé generace v roce 2003. První řada se v ČR nenabízela. Od počátku byl automobil k dispozici s pohonem dvou i všech čtyř kol. Identickým dvojčetem je Subaru Justy. Vývoj automobilu je vvšak dílem Suzuki. Výrobce vyřešil pohon 4x4 užitím viskózní spojky. K připojení zadní nápravy tedy dochází až při prokluzu předních kol. Častěji se ale setkáte s vozy, které mají poháněnou pouze přední nápravu.

Seat Toledo (1999-2004) Vloženo: 22.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:25 Diskuze: 0

Druhá generace Seatu Toledo přišla ve chvíli, kdy na trhu již byly všechny ostatní vozy nižší střední třídy koncernu VW. Volkswagen Golf/Bora, Audi A3, Škoda Octavia i Seaty Toledo a Leon patří k úspěšným vozům konce devadesátých let a všechny mají mnoho shodných dílů na podvozcích, karosériích a motorech. Evropu totiž zasáhla nová doba podvozkových platforem. Ve Wolfsburgu přiřknuli Seatu úlohu sportovní velkosériové značky koncernu VW, která má mít přístup k výkonnějším motorům než Škoda, ale současně má nabízet běžné automobily pro široké vrstvy.

Seat Ibiza III 2002-2009 Vloženo: 22.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:24 Diskuze: 0

Seat Ibiza III (také známý pod kódem 6L) dostal do vínku sympatické baculaté tvary, ovšem s jednou výhradou, a tou je zbytečně vysoký ponton karoserie a spodní hrana bočních oken. Auto tak vypadá vyšší, než ve skutečnosti je (má jen 1441 mm). Na desiignu pracoval tým, který vedl Walter de Silva. Ten k Seatu přišel od Alfy Romeo, kde vytvořil například krásnou a stále vyráběnou Alfu 147, či neméně půvabnou řadu 156. Ibiza třetí generace se představila na autosalonu v italské Boloni v prosinci 2001 ve tří a pětidveřové verzi se shodným rozvorem náprav 2460 mm a délkou 3953 mm.

Seat Ibiza 1993 – 2002 Vloženo: 22.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:24 Diskuze: 0

Druhá generace Seatu Ibiza se dnes řadí mezi nejlevnější ojetiny. O dobře vybavené vozy ve slušném stavu je velký zájem. Přednosti: Nízké ceny ojetin,široká nabídka vozů ,solidní jízdní vlastnosti,úsporné a živé turbodiesely. Zápory: Nedostatečný vvýkon litrového motoru,vadnutí brzd vlivem přehřátí,těžké řízení bez posilovače,hlučnější motory ve vyšších otáčkách. Nástupce první generace dostal slovo v roce 1993. Tří a pětidveřový hatchback dostal hned na začátku výroby čtyři zážehové a dva vznětové motory.

Seat Cordoba od 2003 Vloženo: 22.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:24 Diskuze: 0

Cordoba se vyrábí v provedení čtyřdveřový sedan. Na trh přišla v roce 2003, tedy rok po uvedení Seatu Ibiza. Jde vlastně o prodlouženou verzi tohoto modelu. To se projevuje v nabídce míésta pro zavazadla. Zatímco Ibiza převeze náklad o objemu 265 litrů, cordoba zvládne 485 litrů. Faceliftem prošel vůz v roce 2006 a od roku 2009 již není v nabídce pro Českou republiku. Ibiza totiž dostala o rok dříve nástupce, ale Cordoba ne.

Renault Thalia 1999 – 2008 Vloženo: 22.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:24 Diskuze: 0

V České republice rozšířil Renault Thalia nabídku malých vozidel v roce 2000. O dva roky později prošel faceliftem a pod jeho kapotu se nastěhoval velmi úsporný turbodiesel 1.5 dCi/48 kW. Do té doby se auto vyrábělo jen s benzinovou čtrnáctistovkou.. Drobnou úpravou prošel malý sedan ještě v roce 2006. Rok 2008 ale znamenal ukončení jeho výroby . V turecké továrně se totiž začala vyrábět Thalia druhé generace.

Renault Scénic od 2003 Vloženo: 22.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:24 Diskuze: 0

Renault Scénic druhé generace spatřil světlo světa nejprve v krátkém provedení a to v roce 2003. Prodloužená varianta Grand Scénic byla uvedena o rok později. Vůz moderního designu nepadne do oka každému. Ne jeden řidič mu totiž vytýká zejména hrbb na zádi. Ten může dělat problémy i kartáčovým myčkám. Nárazovou zkouškou nezávislé společnosti Euro NCAP prošel automobil v roce 2003.

Renault Mégane II 1,9 dCi - 2003 Vloženo: 22.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:24 Diskuze: 0

Mégane II ve verzi hatchback zaujme především svými avantgardními tvary, které ale nenašly u každého pochopení. Extravagance hatchbacku je vytvářena zejména jeho originální zádí. Ta je také hlavním důvodem, zda se tento vůz líbí či nelíbí. Originálnoost dovnitř „zalomených pátých dveří je vykoupena i nepraktickým tvarem a menším objemem zavazadlového prostoru. Hatchback si tak jistě nezvolí ten, kdo potřebuje častěji převážet objemnější předměty. Pro tyto případy a pro ty jež tento automobil zaujal až na jeho avantgardní záď, jsou nyní připraveny verze sedan a kombi.

Renault Laguna 2000-2007 Vloženo: 22.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:23 Diskuze: 0

Při své pařížské premiéře přesně před šesti lety byli všichni nadšení. Tak luxusní Renault za tak málo peněz, to bude nabídka jakou střední třída dlouho neviděla, říkalo se tehdy v Paříži. Zákazníci to viděli stejně. Vytříbený vnější design a dobřee navržený i vyrobený interiér lákal k francouzské značce i řadu Němců. Pověsti značky i vozu pomohl pětihvězdičkový úspěch v testech Euro NCAP v době, kdy konkurenti běžně dosahovali tří- nebo čtyřhvězdičkových výsledků. Jenže s přibývajícím časem zákazníci zjistili, že s Lagunou je to jako se ženou.

«1234567...14»21 - 30 z 139