Autobazar Arho recenze vozidel
Rozumím
Na našem webu používáme cookies.

Autobazar Arho recenze vozidel Logo Autobazar ARHO


Všechny kategorie

Suzuki Ignis (od 2003) Vloženo: 22.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:25 Diskuze: 0

Japonská automobilka Suzuki uvedla pětidveřový model Ignis druhé generace v roce 2003. První řada se v ČR nenabízela. Od počátku byl automobil k dispozici s pohonem dvou i všech čtyř kol. Identickým dvojčetem je Subaru Justy. Vývoj automobilu je vvšak dílem Suzuki. Výrobce vyřešil pohon 4x4 užitím viskózní spojky. K připojení zadní nápravy tedy dochází až při prokluzu předních kol. Častěji se ale setkáte s vozy, které mají poháněnou pouze přední nápravu.

Seat Toledo (1999-2004) Vloženo: 22.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:25 Diskuze: 0

Druhá generace Seatu Toledo přišla ve chvíli, kdy na trhu již byly všechny ostatní vozy nižší střední třídy koncernu VW. Volkswagen Golf/Bora, Audi A3, Škoda Octavia i Seaty Toledo a Leon patří k úspěšným vozům konce devadesátých let a všechny mají mnoho shodných dílů na podvozcích, karosériích a motorech. Evropu totiž zasáhla nová doba podvozkových platforem. Ve Wolfsburgu přiřknuli Seatu úlohu sportovní velkosériové značky koncernu VW, která má mít přístup k výkonnějším motorům než Škoda, ale současně má nabízet běžné automobily pro široké vrstvy.

Seat Ibiza III 2002-2009 Vloženo: 22.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:24 Diskuze: 0

Seat Ibiza III (také známý pod kódem 6L) dostal do vínku sympatické baculaté tvary, ovšem s jednou výhradou, a tou je zbytečně vysoký ponton karoserie a spodní hrana bočních oken. Auto tak vypadá vyšší, než ve skutečnosti je (má jen 1441 mm). Na desiignu pracoval tým, který vedl Walter de Silva. Ten k Seatu přišel od Alfy Romeo, kde vytvořil například krásnou a stále vyráběnou Alfu 147, či neméně půvabnou řadu 156. Ibiza třetí generace se představila na autosalonu v italské Boloni v prosinci 2001 ve tří a pětidveřové verzi se shodným rozvorem náprav 2460 mm a délkou 3953 mm.

Seat Ibiza 1993 – 2002 Vloženo: 22.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:24 Diskuze: 0

Druhá generace Seatu Ibiza se dnes řadí mezi nejlevnější ojetiny. O dobře vybavené vozy ve slušném stavu je velký zájem. Přednosti: Nízké ceny ojetin,široká nabídka vozů ,solidní jízdní vlastnosti,úsporné a živé turbodiesely. Zápory: Nedostatečný vvýkon litrového motoru,vadnutí brzd vlivem přehřátí,těžké řízení bez posilovače,hlučnější motory ve vyšších otáčkách. Nástupce první generace dostal slovo v roce 1993. Tří a pětidveřový hatchback dostal hned na začátku výroby čtyři zážehové a dva vznětové motory.

Seat Cordoba od 2003 Vloženo: 22.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:24 Diskuze: 0

Cordoba se vyrábí v provedení čtyřdveřový sedan. Na trh přišla v roce 2003, tedy rok po uvedení Seatu Ibiza. Jde vlastně o prodlouženou verzi tohoto modelu. To se projevuje v nabídce míésta pro zavazadla. Zatímco Ibiza převeze náklad o objemu 265 litrů, cordoba zvládne 485 litrů. Faceliftem prošel vůz v roce 2006 a od roku 2009 již není v nabídce pro Českou republiku. Ibiza totiž dostala o rok dříve nástupce, ale Cordoba ne.

Renault Thalia 1999 – 2008 Vloženo: 22.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:24 Diskuze: 0

V České republice rozšířil Renault Thalia nabídku malých vozidel v roce 2000. O dva roky později prošel faceliftem a pod jeho kapotu se nastěhoval velmi úsporný turbodiesel 1.5 dCi/48 kW. Do té doby se auto vyrábělo jen s benzinovou čtrnáctistovkou.. Drobnou úpravou prošel malý sedan ještě v roce 2006. Rok 2008 ale znamenal ukončení jeho výroby . V turecké továrně se totiž začala vyrábět Thalia druhé generace.

Renault Scénic od 2003 Vloženo: 22.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:24 Diskuze: 0

Renault Scénic druhé generace spatřil světlo světa nejprve v krátkém provedení a to v roce 2003. Prodloužená varianta Grand Scénic byla uvedena o rok později. Vůz moderního designu nepadne do oka každému. Ne jeden řidič mu totiž vytýká zejména hrbb na zádi. Ten může dělat problémy i kartáčovým myčkám. Nárazovou zkouškou nezávislé společnosti Euro NCAP prošel automobil v roce 2003.

Renault Mégane II 1,9 dCi - 2003 Vloženo: 22.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:24 Diskuze: 0

Mégane II ve verzi hatchback zaujme především svými avantgardními tvary, které ale nenašly u každého pochopení. Extravagance hatchbacku je vytvářena zejména jeho originální zádí. Ta je také hlavním důvodem, zda se tento vůz líbí či nelíbí. Originálnoost dovnitř „zalomených pátých dveří je vykoupena i nepraktickým tvarem a menším objemem zavazadlového prostoru. Hatchback si tak jistě nezvolí ten, kdo potřebuje častěji převážet objemnější předměty. Pro tyto případy a pro ty jež tento automobil zaujal až na jeho avantgardní záď, jsou nyní připraveny verze sedan a kombi.

Renault Laguna 2000-2007 Vloženo: 22.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:23 Diskuze: 0

Při své pařížské premiéře přesně před šesti lety byli všichni nadšení. Tak luxusní Renault za tak málo peněz, to bude nabídka jakou střední třída dlouho neviděla, říkalo se tehdy v Paříži. Zákazníci to viděli stejně. Vytříbený vnější design a dobřee navržený i vyrobený interiér lákal k francouzské značce i řadu Němců. Pověsti značky i vozu pomohl pětihvězdičkový úspěch v testech Euro NCAP v době, kdy konkurenti běžně dosahovali tří- nebo čtyřhvězdičkových výsledků. Jenže s přibývajícím časem zákazníci zjistili, že s Lagunou je to jako se ženou.

Renault Kangoo 1.5 dCi - 2004 Vloženo: 22.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:23 Diskuze: 0

Kangoo se po pěti letech výroby v modelovém roce 2003 představilo v důkladně přepracované podobě. Baculatá usměvavá tvář prvního Kanga nyní dostává mnohem serióznější výraz, odpovídající současnému designovému směru ostatních vozů značky. Ostřejší ryysy jsou patrné na první pohled na předních partiích karosérie. Kapota s výrazným centrálním prolisem a vlastně celá decentně tvarovaná příď by mohla klidně patřit luxusní limuzíně, ale ve skutečnosti je na dodávkách a z nich odvozených osobních verzích inovovaného Renaultu Kangoo. Renault tak asi vyhověl nářkům zákazníků na to, že největší konkurenti - dvojčata Berlingo/Partner - vypadají podstatně dospěleji.

«1234567...14»21 - 30 z 138