Autobazar Arho recenze vozidel
Rozumím
Používáním web autobazaru ARHO souhlasíte s tím, že k poskytování služeb, analýze návštěvnosti a cílení reklam používáme soubory cookie.

Autobazar Arho recenze vozidel Logo Autobazar ARHO


Všechny kategorie

Peugeot 5008 1.6 THP - 2009 Vloženo: 21.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:22 Diskuze: 0

Peugeot potřeboval nutně nasadit proti silné konkurenci v podobě Renaultu Scenic, Fordu S-Max a Opelu Zafira moderní a kvalitní MPV. Model 5008 se představil v polovině roku 2009 a jedná se o první Peugeot, který upouští od designu připomínajícího "žabí hubu" a vrací se k normálně vypadajícím liniím. Francouzi se prý při návrhu inspirovali u rychlovlaku TGV a také vám neunikne jistá podobnost s příbuzným Citroënem C4 Picasso. Kromě nového směru designu slibuje Peugeot i zlepšení jízdních vlastností, vyšší kvalitu a propracovanější ergonomii.

Peugeot 5008 1.6 THP Vloženo: 21.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:22 Diskuze: 0

Peugeot potřeboval nutně nasadit proti silné konkurenci v podobě Renaultu Scenic, Fordu S-Max a Opelu Zafira moderní a kvalitní MPV. Model 5008 se představil v polovině roku 2009 a jedná se o první Peugeot, který opouští od designu s roztlemenou žabbí hubou a vrací se k normálně vypadajícím liniím. Francouzi se prý při návrhu inspirovali u rychlovlaku TGV a také vám neunikne jistá podobnost s příbuzným Citroenem C4 Picasso. Kromě nového směru designu slibuje Peugeot i zlepšení jízdních vlastností, vyšší kvalitu a propracovanější ergonomii.

Peugeot 407 (od 2004) Vloženo: 21.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:22 Diskuze: 0

Model 407 představila automobilka Peugeot v roce 2004 v provedení sedan a kombi pod označením SW. Na trh vůz vstoupil s trojicí zážehových čtyřválců, jedním šestiválcem a jedním turbodieselem 2.0 HDI. Následující rok dostal i přeplňovaný vznětovvý agregát 1.6 HDI na jehož vývoji spolupracoval koncern PSA Peugeot Citroën s automobilkou Ford. Současně se však objevila také větší „há-dé-íčka“ o objemech 2,2 a 2,7 litru (šestiválec). Rok 2006 přinesl odvozené kupé, pod jehož kapotu se dostaly dva zážehové a jeden vznětový motor.

Peugeot 406 1995 – 2004 Vloženo: 21.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:22 Diskuze: 0

Čtyřistašestka byla uvedena na trh v roce 1995. Jako první se začal prodávat sedan a to z počátku jen s dvojicí motorů 1.8 16V a 2.0 16V. Již následující rok ale došlo k rozšíření nabídky pohonných jednotek o dalších pět agregátů. Kombi pod označčením Break dostalo slovo v roce 1997. Sportovněji založené řidiče ale oslovila spíše verze Coupé která nese rukopis světoznámého designérského studia Pininfarina. Pod jeho kapotou se ihned usídlil třílitrový šestiválec.

Peugeot 307 2.0 HDI - 2001 Vloženo: 21.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:22 Diskuze: 0

V označování svým modelů a jejich nástupců francouzská automobilka Peugeot nedělá zbytečně žádné složitosti a tak i ti méně znalí automobilového dění pochopí, že když se představil nový Peugeot 307, bude se zřejmě jednat o nástupce modelu 306. A je ttomu skutečně tak. Poněkud více složité by však bylo, pokud by někdo chtěl od vzhledu 307 odvodit přibližný vzhled jeho předchůdce. To by asi dost dobře nešlo, protože nový model 307 je zcela někde jinde.

Peugeot 306 (1993 – 2002) Vloženo: 21.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:22 Diskuze: 0

Model 306 byl uveden s karoserií tří a pětidveřový hatchback v roce 1993. Následující rok se představil sedan a kabriolet. Na trh se dostal také sportovněji laděný hatchback XSi s motorem 2.0/90 kW a silnější provedení S16 s agregátem 2.0 16V/1200 kW. V roce 1996 dostala varianta S16 šestistupňovou převodovku. Rok 1997 přinesl facelift a také dlouho očekávané kombi pod označením Break. O další dva roky později se pod kapotu vozu dostal turbodiesel 2.0 HDI se vstřikováním systémem common rail. Výroba hatchbacku byla ukončena v roce 2001.

Peugeot 206+ 1,4 Vloženo: 21.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:21 Diskuze: 0

Není pochyb o tom, že je dvěstěšestka nejúspěšnějším modelem své značky v dosavadní historii. To znamená, že překonala i model 205 a to už je opravdu co říct. Zlí jazykové by sice mohli prohlásit něco o tom, že s dvanácti křížky na krku není divu, ale určitě si sami vzpomenete, jakou hysterii zejména mezi ženskou částí populace vyvolaly jeho krásné tvary hned od počátku. Takže zatímco se vedle tohoto bestselleru pral o své místo na výsluní jeho nástupce 207, dvěstěšestka se stále těšila značnému zájmu. Vloni došlo k jejímu poměrně výraznému faceliftu, jenž sjednotil vzhled s ostatními modely řady, autíčku to ale po vizuální stránce rozhodně neprospělo.

Opel VECTRA 1.6i Vloženo: 20.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:20 Diskuze: 0

Hodnocení auta a zkušenosti: Nedalo mi to abych nenapsal recenzi i na moje první auto,tedˇmám škodu 120L na kterou jsem sem tady také psal recenzi a nedám na ni dopustit Motor-1.6i,55 kw,pokud se mi podařilo nastartovat tak jel pěkně,ale když byl motor zahřátý tak nastartovat byl nadlidský úkol,ale jinak táhnul dobře,měl dobrou dynamiku,ale moc jsem si toho neužil.

Opel Vectra (1995 - 2002) Vloženo: 20.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:20 Diskuze: 0

Opel Vectra B byl uveden na trh v roce 1995. Do prodeje se dostaly karosářské verze liftback a sedan. O rok později bylo uvedeno kombi pod označením Caravan. Rok 1998 přinesl sportovně pojatou verzi i500 s motorem 2.5 V6 o výkonu 143 kW a předevšíím facelift modelové řady. V roce 2000 se do vozu dostaly nové turbodiesely DTI. Po dalších dvou letech výroby se historie druhé generace Vectry uzavírá.

OPEL Omega B Vloženo: 20.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:20 Diskuze: 0

Klasické dlouhé limuzíny s pohonem zadních kol jsou dnes na vymření, všichni přecházejí na levnější přední pohon. Dobrým řešením pro toho, kdo nemá na BMW ani Mercedes-Benz, může být Opel Omega z posledních let výroby. Zejména z nabídky motorů je všaak třeba pečlivě vybírat. Zatímco dnes se nad zadním pohonem stahují mračna, v roce 1986 byl samozřejmostí. Právě tehdy vyjela první generace omegy – tohoto prostorného, tichého vozu s velmi komfortním odpružením ale i dobrými jízdními vlastnostmi.

«12345678...14»31 - 40 z 137