Autobazar Arho recenze vozidel Logo Autobazar ARHO


Všechny kategorie

Nissan Murano 2.5 dCi 4x4 Vloženo: 20.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:18 Diskuze: 0

Konečně diesel; rozumná spotřeba; zajímavý design. SUV bez dieselového motoru v Evropě jako by nebylo. Nissan to moc dobře věděl, a tak konečně poslal pod kapotu modelu Murano agregát spalující naftu. Jenže v téhle kategorii je to nyní esúvéčky s dieesely doslova přeplněno, takže jak si dokáže nový motor ve stylovém Muranu poradit s hladovými konkurenty? SUV (automobilka chce, abychom mu říkali crossover) Nissan Murano všichni znáte, ale odkud přišel ten nový motor? Narozdíl od předchozích očekávání a spekulací se nejedná o šestiválec, který se nastěhoval pod kapotu modelů Infiniti.

Nissan Micra - od 2003 Vloženo: 19.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:18 Diskuze: 0

Japonská automobilka Nissan uvedla třetí řadu modelu Micra v roce 2003. Vůz přišel na trh v provedení tří a pětidveřový hatchback vybavený čtveřicí zážehových motorů a dvojicí turbodieselů od Renaultu. Po dvou letech výroby prošla Micra facelifteem. Nabídku rozšířila sportovně laděná varianta SR s motorem 1.6 16V/81 kW a také kupé-kabriolet C+C s elektricky ovládanou pevnou střechou. Pod jeho kapotu se dostaly agregáty 1.4 16V a 1.6 16V. Druhý facelift automobil absolvoval v roce 2006.

Nissan Almera (2000-2006) Vloženo: 19.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:18 Diskuze: 0

Široký zadní sloupek mohl někomu připomínat Volkswagen Golf. Automobil byl vyvinut přímo pro evropský trh a byl postaven na nové globální platformě MS, kterou Nissan vyvinul už ve spolupráci s Renaultem. Tu Almera sdílela nejen se spřízněným minivaneem Almera Tino, prodloužená verze byla také použita pro poslední generaci Primery. V nabité nižší střední třídě měla Almera zatopit bestsellerům. Nabízela se ale i na mimoevropských trzích včetně japonského pod různými názvy (Pulsar, Bluebird Sylphy, Sentra, Sunny). Pod kapotou měla Almera zážehové motory s objemy 1,5 a 1,8 litru. které se stejně jako celý vůz vyráběly v Británii.

Nissan 350Z - 2004 Vloženo: 19.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:17 Diskuze: 0

Sportovněji založení motoristé se staršími ročníky narození si jistě vybaví legendární sportovní kupé Nissan 240Z. Na tuto legendu se japonská automobilky rozhodla navázat a doslova stvořila moderního nástupce v podobě modelu 350Z. Vyloženě sportovníí náčiní, tvrdý podvozek, atmosféricky plněný šestiválec, pohon zadních kol, precizní design a skvělé zpracování interiéru. To vše a mnohé další pomalu dělá ze 350Z další legendu. Exteriér je čistě módní záležitost. Oblé tvary se střídají s ostrými rysy a celkový dojem je nepopsatelný.

Mitsubishi Eclipse - 1995 – 1999 Vloženo: 19.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:17 Diskuze: 0

Mitsubishi Eclipse druhé generace mělo vedle nově střiženého kabátu také nové pohonné jednotky. Kupé bylo při rozvoru náprav 2510 mm dlouhé 4375 mm, široké 1745 mm a vysoké 1275 mm. Pohonná jednotka byla uložena vpředu napříč a poháněla prostřednicttvím pětistupňové manuální nebo automatické převodovky kola přední nápravy. V nejvýkonnějším provedení GSX mělo Eclipse pohon všech čtyř kol.

Mitsubishi Colt od 2004 Vloženo: 19.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:16 Diskuze: 0

Současné provedení Coltu vstoupilo na český trh v závěru roku 2004. Nejdříve jako pětidveřový hatchback, později přibyla třídveřová varianta. V roce 2005 přišla nabroušená verze s přeplňovaným motorem a o rok později verze kupé-kabrio s pevnou skládaací střechou. Design současné generace je bezesporu nápaditý. Karoserie je jednoprostorová a navozuje pocit, že Colt není pouze malým hatchbackem, ale že patří do skupiny menších MPV. Příď vozu působí dostatečně dynamicky. Zaujme ostrý tvar předních světlometů, rozsáhlé vstupy vzduchu v předním nárazníku a velký rozměr čelního skla. Při pohledu z boku si není možné nevšimnout velké výšky vozu.

Mercedes-Benz E 2002 – 2009 Vloženo: 19.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:16 Diskuze: 0

Příslušnost k prémiové značce, vysoká kvalita dílenského zpracování, dobrá prostornost, velký zavazadelník, komfortní podvozek. - : Vysoké ceny značkového servisu, nižší spolehlivost, omezená trakce v zimní období (vyjma verzí 4Matic), jen průměěrné jízdní vlastnosti. Nejdříve dorazil na trh model v provedení sedan s kódovým označením W211. Hned následující rok vyjela k prvním zákazníkům také varianta kombi pod označením S211. V témže roce byla uvedena i verze s pohonem všech kol 4Matic. Rok 2004 přinesl především sedmistupňovou samočinnou převodovku 7G-Tronic.

Mercedes-Benz C320 4Matic - 2003 Vloženo: 19.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:16 Diskuze: 0

Verze 4Matic je zatím nabízena pouze s benzínovými motory o zdvihových objemech 2,6 (C240) a 3,2 litru (C320). Mezinápravový diferenciál dělí výkon mezi přední a zadní nápravu v poměru 40:60, což vozu zaručuje "klasické" jízdní vlastnosti, jako u oostatních mercedesů s pohonem zadní nápravy. Pohon 4Matic se dodává za příplatek 75 tisíc korun. Již pouhé zamyšlení nad tím, co přináší spojení image značky, dynamického designu karosérie s výraznou klínovitou linií, širokého uplatnění elektronických systémů, rozmanitých výbav, výkonného motoru a pohonu všech kol, dává jistou představu o vlastnostech a schopnostech tohoto vozu.

Mercedes-Benz C 200 Kompressor - 2000 Vloženo: 19.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:16 Diskuze: 0

S maximálním výkonem 120 kW a točivým momentem 230 Nm se stává nový model C 200 Kompressor velice zajímavým modelem. V porovnání s výkony svých předchůdců se hodnoty výkonu a točivého momentu zvýšily v průměru o 20( při zachování stejného objemu pohoonné jednotky. V tomto případě dal Mercedes opět přednost mechanickému kompresorovému přeplňování před použitím turbodmychadla a je nutno podotknout, že to byla správná volba. V rámci nově představené C třídy je model C 200 Kompressor zajímavý především svým poměrem výkonu a ceny.

Mercedes E220 CDI SE Vloženo: 19.02.2012 Změna: 19.11.2012 v 15:16 Diskuze: 0

Dnes se podíváme na karosářskou verzi kombi, osazenou dieselovým čtyřválcem, který se zdá být dostatečnou pohonnou jednotkou. Po designové stránce se nám nové éčko ve verzi kombi líbí daleko více než klasický sedan. Překvapivě působí dynamičtějším doojmem a jeho výhody jsou více než zřejmé. Jedna z největších výhod tohoto vozu je určitě obrovský zavazadlový prostor, který má objem až 1950 litrů. To je daleko více než u konkurenčních vozů od BMW, Audi a Volva, a zavazadlový prostor je o dobrých 200 litrů objemnější, než u našeho oblíbeného kombíku, Fordu Mondeo.

«12345678910...14»51 - 60 z 139